25 nov. 2010

Godmorgon kära läsare!

Sitter just nu och försöker smsa med Pojkvännern :))
fast han svarar inte hahha , han sover la :p LOL
Och NRJ är på som vanligt :)
Tror våran Engelska lärare är sjuk idag så vi kanske inte har läxförhör men men haha =)
Sen så slutar jag jätte sent idag :p
Så jag hinner inte vara med pojkvännen så mycket idag =)
Han får la sova över annars ;) LOL
hehe
Saknar han , har ju inte sett honom sen i måndags ://
Hahah
Så det blir nog mycket saknad idag om jag ser honom i skolan haha ;))
Och nu på Fredag ---> Lördag så ska jag sova hos mormor , tur att hon bor typ as nära mig haha :D
Så jag får typ också vara ute rätt länge =*
Men ville ju att Nicolina skulle sova hos mig eller helst av allt ÄLSKLINGEN :D<33
men men , nästa helg kanske ;)
Men nu måste jag gå för jag ska göra ett GRUPPARBETE som JAG har gjort -.-

Pöwws<33

2 kommentarer:

  1. :D Men haft en bra start på torsdagen så? =D

    SvaraRadera
  2. Är allt bra med dig?:D
    jag har anmält mig:)

    SvaraRadera