23 nov. 2010

Hej alla kära läsare!

Sitter såklart just nu och bloggar ;)
Hahah svårt att gissa ;o
Nej haha
Ville bara do ett kort inlägg , så ja , klaga inte
på att det år kort ;)
Idag hade jag Spanska , lite bråk me Marianne för min data är retared -.-
Men men tror det löste sig :)
Sen matte , gick la bra , övade på Läxorna som skulle varit inne men men snart klar!!
Sen fick vi veta att våran So lärare va sjuk och Kersin (Klassföreståndare , har på Klassråd Engelska och slöjd)
Var sjuk så vi fick sluta direkt efter 3e lektionen ca sådär 3 timmar tidigar ;)
Men på Idrotten hade jag ont i huvudet så jag var inte med så jag jag ( I shorts )
Till bellevu hahah LOL
Lägger upp bilder ;)
AJJJ asså har fortfarande ont :(
Aja här komemr de puss
btw. ÄNTLIGEN ska mamma köpa en väckarklocka åt moi :D






Bara lite kallt hahah PÖWWSEH!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar