21 nov. 2010

Hejsan alla!

Idag blir det kalas med lillasyster (:
HAHAH hennes första kalas awwe!
Iaf jag och oliwer ska hjälpa till en del haha , vi ska möta dem små prinsessorna och visa dem vägen hahah och typ "bocka av de" och fråga vad lilla prinsessan heter LOL!
Eller ska jag kanske vara lite oshysst och låta oliwer sköta snacket? han som gillar barn?
Hahah nej , tror jag inte jag kan det är ju min syster haha<.<
Aja jag älskar ju henne ändå<3
Har precis ätit och valt kläder :)) (som ni ser på bilden nedan)
dock ser mitt hår ut som en katastrof och skulle inte förvåna mig och en fågel skulle bosätta sig där :D
Men men :p ska nog snart platta det :p
Men vet inte hur jag skall sminka mig och mamma hinner nog inte sminka mig hahah
Aja bloggar senare POK!

3 kommentarer:

  1. va roligt! ;p hur mke fyller hon? :)
    jag ska iväg på träning vid tre ungefär, annars händer typ inget. ;P <3

    SvaraRadera
  2. nää, vad gulligT!! :D hennes första kalas!! (y)

    SvaraRadera
  3. fan va heet ;) imamonsterbeast@hotmail.com

    SvaraRadera