16 nov. 2010

Spanska lektion ;o

Hej bloggen! (;

Just nu har jag spanska , jag ska "igentligen" skriva om Mexico , men jag är redan typ klar för att Hannes och Robin spelar eller vaffan de gör hahah ^^
Men men , jag e den ÄNDA som har skrivit nått jag har skrivit nästan ett helt A4 papper och hannes tog första bästa låte från Mexico och Robin tja , han gör typ inget , letat lite efter bilder , sen bara spelat :P
Aja just nu känner jag mig extremt STOLT :) för ,,,, jag är den enda i min "grupp" som arbetar , jag har skrivit ut min So sak om Antikens Grekland !!!
Om jag inte får VG på det så kommer jag fan dampa över ://
Men men imån så ska jag (med klassen) till jag vet inte vart , vi ska typ kolla på en konsert ;O???
Idag ska jag iaf gå på Musikalen och få en kompis till mig att komma på min träning imån (:
Lat e han , fan latar än moi ;O
Hur är detta möjligt såhär kan vi inte ha det ( lärarinna röst ) :DDD
Sen på Torsdag så ska vi ha Engelska läxförhör , hmm ,, vad mer , jo vi ska ha Svenska grej , Btw jag hade utvecklingssamtal igår !! Fattar ni!!?!??!?!! , Jo det gick la rätt bra men hon ba , du har inte gjort lite läxor i Matte och No >.< jag ba mhhh
För jag ville slippa detta.
Aja ska logga in på något annat nu ;))
Puss & Kram
Jag kanske slänger upp en bild på mig senare idag Puss!!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar