20 nov. 2010

Veckans frågor nu!

Frågestunden! (: och svar på dessa frågor ((:


1. Hur länge har du drivit denna blogg?
Svar; sen augusti nångång ((:

2.Har du något skäl till att du bloggar?
Svar; det är la roligt och sen så aaah det är helt enkelt roligt

3.Vad är din största blogg dröm?
Svar; att bli stor bloggerska i guess ;)

4.Hur många kort tar du innan du blir nöjd?
svar; det beror på helt och hållet :P

5.Vad ska du äta idag?
svar; ingenting mer (: har nyss varit på gåsamiddag :p

6.Hur gammal är du?
Svar; 13 sommrar :) , jag är 97a

7.röker du?
svar:nej det gör jag inte.

8.Är du kär?
Svar: ja det är jag , jätte , :D har pojkvän :)

9.Vad är ditt starkaste barndomsminne?
svar: hmm det är väldigt hmm svårt , när jag var på vårat sommarställe så hoppade jag studsmatta så skulle jag hoppa från berget till studsmattan så ramlade jag emellan bland brännässlor :D

10.Var bor du?
Svar:förtillfället i en lägenhet i Göteborg :))

11.Vad för slags killar gillar du?
svar: de är nästan ett måste att de luktar gott :)
annars så vet jag inte , snälla :D

12.Hur många skor äger du?
svar: svår fråga för jag delar me mamma och vissa är mina :P
orkar tyvärr inte räkna typ 20 eller något :D

13.Är du en screwdriver?
svar em??

14.Vad heter du i mellannamn?
Svar: Therese >.< efter min mamma :p

15.Hur många unika har du per dag?
Svar: nästan inga ://

16.Hur lång är du?
Svar: Runt 150 cm

17.Varför började du blogga?
Svar: tänkte kolla om det var roligt , well , it was D

18.Vart vill du komma med ditt bloggande?
Svar: jag skulle gärna vilja bli en stor bloggerska som Paow,Foki,Kissie,Dessie och alla :D

19.Vilket är ditt favoritplagg?
Svar: Min KEIKO tröja (keiko är den klubben jag tränar i (karate) )

20.Göra i helgen?
svar: Ha barnkalas för min syster ((:

21.Vilken är din favoritfilm och varför just den?
svar: hmm Eclipse , från the Twilight saga :) för den är grymt bra och jag älskar Twilight :)

22.Hur mår du?
svar: jo tack det är väl bra , har bara ätit lite för mycket idag :)

23.Hur många bloggar läser du/dag ?
Svar: upp till 20 st olika :P

24.Favorit blogg?
svar: 14 år och gravid :p för hon är liksom inte "känd" och då e det en speciell grej typ haha ^^

Det var nog alla frågor :)
Om ni kommer på fler så är det bara att fråga på :)
Hoppas alla är nöjda med svaren :D
Pöwwse<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar