8 dec. 2010

Godmorgon bloggen ;)

Vaknade för en stund sedan , rätt mysigt att kunna sova typ till en kvart innan skolan =0)
Men men.
Ville bara tala om att tkr ni man e typ WB/Fjortis/Ego för att ta kort ofta?
Vi fick ju som sagt en Mac från våran skola, Så alla 6-9 fick en egen dator.
Och såklart i början ville man testa allt , ta mycket kort med den nya bra(iga) kameran..
Så alla började klaga på mig *hmm*
Why does they care?!
Youre problem , Asså seriöst?
Men svaret är nej *blink*
Jag tar knappt några kort längre men så fort jag kanske tar 1(!) kort på lektionen så alla ba
"men vaffan Kortis/Dea/Andrea , Ego!"
Men asså det är ju inte deras grej .
Så nu kan jag knappt lägga upp bilder för i skolan e det as bra ljus men då stör sig alla -.-
Fuck off Alla som care!
Eller vad tycker ni? :D
Aja , somsagt har jag inga nya kort , så skall sminka mig nu så att jag kan gå till skolan *hihi*
Och så kanske jag tar lite kort Sen HAHAHA

Kisses And Hugs

5 kommentarer:

  1. svar: jag kollade länken, på bilderna, men jag förstår inte riktigt hur du menar, att du kom och tänka på mig (bilden i mitt inlägg du kommenterade), haha, ursäkta om jag är lite trög ^^

    SvaraRadera
  2. svar: haha nä du, inte på ett tag ;)
    eller jag har inte ens tänkt på giftermål, är inte ens 19 år än :P

    SvaraRadera