7 jan. 2011

Lite om mig ;)

För er nya läsare..

1. Namn? – Andrea
2. Exakt ålder? – 13 år
3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - familjen
5. Husdjur? - Hund
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? -1997
8. När vill du dö? - nej
9. Vilket år tar du studenten? - jag vet inte.. orkar inte räkna haha.
10. Något jobb? - skolan.
11. Vad ska du göra ikväll ? - Datorn ;)
12. Opererat dig? - yes.
13. Duschat idag? - aa
14. Kramat någon idag? – jao.
15. Pussat någon idag? - ja
16. Vad har du ätit idag? - mat =DD
17. Dagens klädsel? - kläder :p
19. Dagens sötnos? – mina läsare:D
20. Dagens roligaste? - Jag =)
21. Har du många vänner? - ehm jag räknar-.-
22. Hur många har du kysst? – haha venne :p
23. Vem kramade du senast? – Oliwer :)
27. Hatar du någon? - hatar inte folk
28. Vem pratade du med i telefon senast? – mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - oliwer han typ sa hej ^^

FAVORIT:
31. Film? - Underworld
32. Låt? – svårt ju!
33. Mat? – No idea :S
34. Dryck? - fanta :p
37. Stad? – Göteborg!
38. Land? – USA >.>"
39. Ämne i skolan? – musik
40. År? – 2011

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Oliwer
43. Gången du spydde? – några månader sen ;)
44. Gången du grät? - idag
45. Pizzan du åt? - härromdagen
46. Gången du var i göteborg? - bor i GBG<3>
47. Gången du var i stockholm? – oj flera år sen..
50. Personen som såg dig gråta? - venne..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt.
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – festa & mysa ;P
54. Tv-spel eller datorspel? - data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - haha inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? – uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? – paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blå
62. Choklad eller lakrits? – choklad ju!
63. Göteborg eller stockholm? – GÖTEBORG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? – kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? – älskas
69. Leva eller dö? - ibland kan man ju undra..

ANTAL:
70. Personer du älskar? – oliwer ,bästa vänner&familj
71. Personer du hatar? - falska.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - haha asså jag räknar inte :p
73. Glassar du ätit på en dag? – 0
74. Resor du åkt på i år? - Ingenstans men skall bort på Söndag ;O
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1 typ xd
76. Gånger du haft minnesluckor? – kmr inte ihåg hahhah ,, nåra gånger
77. Piercingar har du haft? - öronen, läppen,naveln
78. Personer du saknar just nu? – många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – för många gånger.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Oliwer
81. Ska du träffa imorgon? – Oliwer förhoppningsvis
82. Sjöng du senast för? - ingen ;p
83. Hade du senast en msnkonversation med? - dunnow
84. Spelade du tv-spel med senast? – Pappa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - oliwer >.<
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – haha jadu det är jävligt många.
87. Förtjänar att dö? - vet inte
89. Vill du sova brevid inatt? - Oliwer

VAD:
90. Gör dig glad? - mina vänner och oliwer
91. Gör dig ledsen? - dåliga vänner
92. Vad vill du helst göra nu? - vara med oliwer
93. Önskar du att du slapp? – allt som irriterar mej..
94. Vill du ha nu? - pengar:D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
96. Längtar du till? - oliwer
97. Tycker du om dina betyg? – nä
98. Ångrar du i ditt liv? - massa..
99. Är det bästa som har hänt dig? – mamma, syskonen, vänner.

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag är 12 år gammal & får massa kommentarer/komplimanger
    om att jag borde bli modell'? vad tycker ni om det? klicka in till min blogg
    och släng era åsikter
    (senaste inlägget) ! :D

    SvaraRadera
  2. kan du inte skriva till mig på msn ?
    aabir97@live.se

    SvaraRadera