11 jan. 2011

Trött , men vad e klockan ;L

Hej bloggen!

Dåligt med bloggning , men skall försöka bli bättre , det ända man gör
här ju är att åka , äta och sova ;)
Håller på att chatta med kompisar ;)
Skall nog snart sova så att jag kommer upp imån.
Men vi får se, är även trött !
När jag kommer hem så Lägger jag ut bilder på Huset/ Och lite så ;)

Ha det underbart

PS. fick även veta av några kompisar att de har börjat en kille i våran klass
JAG VILL TRÄFFA HONOM!!!
men men , måste få hjälp me matten nu , ;S
Så hejdå<3

2 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med i DAGENS blogg hos oss , vi hör av oss när vi har dragit en vinnare :)

    SvaraRadera
  2. Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D
    http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera