24 nov. 2010

DAGENS BLOGG

13 kommentarer:

  1. Jag är jätte gärna med!
    Kram Dima.♥

    SvaraRadera
  2. Jag är med! Vill vinna för att jag vill nå ut med min blogg till fler läsare, och för att det hade varit en liten ljusglimt i min tråkiga febervardag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vill jätte gärna vara med!
    jag vill vinna för att jag bloggar om en viktig sak Aspergers syndrom och vill få mer besökare till min blogg så folk ska får mer förståelse för Aspergers syndrom och vad det kan innebära!

    SvaraRadera
  4. Jag är jättegärna med! :)
    Jag skulle behöva ha hjälp med att få lite folk att titta in på min blogg, eftersom ingen av mina vänner läser bloggar så har jag svårt att få som en "början". Och det blir ju mycket bättre om en bra blogg, som din länkar, då uppfattas man ju som mer seriös ;)
    Kram!<3

    SvaraRadera
  5. jag vill helt enkelt bara vinna

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med!
    För jag skulle vilja ha fler besökare ochsen tycker jag att detär kul att vinna :)

    SvaraRadera
  7. hejhej, jag skulle vilja bli dagens blogg för att jag tycker att fler borde besöka min blogg och komentera=) för jag bloggar nästan varje dag och det hade nog varit roligt för de som tycker om att följa bloggar och för mig som älskar att blogga, önskar alla lycka till iallafall<3

    SvaraRadera
  8. jag är med.
    Jag vill va dagens blogg för att jag vill få mer läsare och jag vill hitta fler bloggar att läsa.... vet ine riktigt vad jag ska skriva mer haha.... ;)

    SvaraRadera
  9. jag vill vara med !
    jag vill vinna för att få mer läsare till min blogg!
    det skulle varit ganska roligt om folk följde min blogg lika mycket som folk följer din !
    kram älskar dej
    Emelie <3

    SvaraRadera
  10. jag vill vara med :)
    fin blogg :)

    SvaraRadera
  11. jag är med, och vill vinna för att få in lite nya läsare:D!

    SvaraRadera
  12. Jag är med;)
    Jag vill vinna för att njag har kommenterat jättemycket på allas bloggar för att få mera läsare, men det funkade inte

    SvaraRadera