24 nov. 2010

är jag tjock? ;O

*tugg* *tugg*
Jag tuggar just nu tuggummi och har på NRJ som vanligt :)
Men men :)
Snart skall jag gå till Träningen (:
Snart är det gradering så himla nervös :) så der kommer bli extra träningar :)
Många har sagt till mig att jag är " tjock" osv , men jag blir bara så otroligt trött på det.
Som idag , när jag gick hem från skolan , då är det några killar som skojjar om att en av de ville bli tsm me mig , sen slutade d me att de börja blanda in min pojkvän och mig och hålla på och säga ååh vad fula ni är , ni passar ihop MEN VAFFAN LÄGG AV hade jag lust att säga -.-
Skall Sms honom som jag känner när jag fått hans nr :p
Säkert min fd "kompis" som snackat skit om mig och typ nått , skulle inte förvåna mig ;O
Aja :p
Det ang vikten , tycker jag är fjantigt ;)
För jag är runt 150 cm , är 13 år och väger ca 37-40
Det är la fan inte överviktigt ;)
Jag skall vara såhär ;)
Sköt er själv ;p pft
PLUS att jag tränar minst 2 dagar i veckan och har gjort så länge jag kan minnas!
Så muskler borde jag ha ;)
Så frågan är :
ÄR JAG TJOCK?

2 kommentarer: