24 nov. 2010

Yes!

Sovmorgon!
Fick nyss ett sms från skolan :)
Mega glad för det men mindre för en annan sak :(
Aja ni får veta mera då JAG själv vet mer :'(
Aja,. idag ska jag ha träning , gå till apoteket , skolan och hmm fixa mig hahah LOL jag skrev i fel ordning hahaha menmen :P
Och så vill jag bara säga att jag drömde om Emil naw , han va där jag bodde typ :)
Sen lärde jag mig att köra bil , på första försöker lyckades jag åka och shoppa , sedan , åka hem och parkera :D
fast sen ville jag att OLIWER<3 skulle åka med mig :)
Naaah , jag saknar honom , hoppas han blir frisk , han va sjuk igår nämligen..
Aja , du får krya ):
Och jag är även glad för att jag har fått en midjekjol som jag förmodligen skall ha idag :D
och en väckarklocka fast den va trasig så mamma ska byta haha :D

aja bye bye
SNART ÄR DET FÖRSTA ADVENT :)

2 kommentarer: